Freedelity,
10 jaar geleden op de markt gebracht, viert nu zijn 100 miljoenste
verkoop geregistreerd met een Belgische ID-kaart
Vandaag is het gebruik van de
identiteitskaart als klantenkaart, lidkaart of om garanties te digitaliseren
voor velen een gewoonte geworden. Elke maand maken meer dan een miljoen Belgen
gebruik van dit systeem, dat nu in totaal meer dan 6,5 miljoen leden - individuele
personen- telt.
De digitale identiteitskaart, een
innovatie waarin België een pioniersrol speelde, is een essentieel instrument
gebleken voor officiële activiteiten en heeft een belangrijke plaats ingenomen
in het Belgische maatschappelijk middenveld. Zo komt het dat België een
aanzienlijke voorsprong heeft op zijn Europese buren zoals Frankrijk, Duitsland
of Nederland.
In het licht van deze informatie
verwelkomt Freedelity - een bedrijf met wortels in België, enthousiast de
verplichting om vanaf 2021 digitale identiteitsdocumenten in alle EU-landen in te
voeren en zo in de komende jaren een Europese markt te openen voor zijn
succesvolle toepassing.
Het Freedelity-platform is sterk
geïntegreerd met kassasystemen en biedt consumenten een reeks diensten aan
onder de naam MyFreedelity.
Toegankelijk via een portaal en
een mobiele app, kan elke consument met MyFreedelity zijn contactgegeve ns
beheren en toegang krijgen tot zijn aankoophistoriek, waarborgen, loyalitypunten,
maar ook tot reclamefolders en natuurlijk tot de historiek van zijn communicatie
met zijn leveranciers.
Over Freedelity
Freedelity,
een ICT-bedrijf uit Nijvel (Waals-Brabant), ontstond in 2010 uit de ontmoeting
van drie enthousiastelingen. Het heeft zich tot doel gesteld om de elektronische
identiteitskaart dagelijks echt praktisch bruikbaar te maken. Freedelity biedt
diensten met een hoge toegevoegde waarde voor de retail-, bedrijfsevenementen-
en fieldmarketingmarkt dankzij zijn meerdere nieuwe CRM-oplossingen op gebied
van management en dynamisatie van databases, klantenbinding en
multi-channelmarketing.
Met MyFreedelity, de digitale portefeuille
die vandaag door meer dan 6.500.000 consumenten en meer dan 1.000 professionals
wordt gebruikt, is het bedrijf uit Nijvel volledig geslaagd in zijn opzet om de
talloze klantenkaarten te vervangen die portefeuilles en portemonnees overvol
maken.
Bezoek Freeddelity ook op www.freedelity.be/facebook; www.freedelity.be/twitter en www.freedelity.be/linkedin |