20.2.14


GSMA Mobile World Congress 2014: ESET Launches Newest ESET Secure Authentication and Previews Newest Version of ESET Mobile Security for Android Smartphones and Tablets

Coinciding with the Mobile World Congress, ESET is launching a #mobileweek initiative enabling users to enjoy premium features of ESET Mobile Security at just the half of its original price

 ESET®, the global leader in proactive digital protection with a record of 10 consecutive years of winning the prestigious VB100 awards with its ESET NOD32® technology, will showcase its portfolio of products for mobile devices at the GSMA Mobile World Congress. From February 24 until February 27, 2014 in Barcelona, Spain, ESET will reaffirm its commitment to protecting users of mobile devices with the next generation of its security solutions – ESET Secure Authentication and ESET Mobile Security. Coinciding with the Mobile World Congress, ESET is launching a #mobileweek initiative enabling users to enjoy premium features of ESET Mobile Security at just the half of its original price on Google Play and Amazon App Store.
At Mobile World Congress we will showcase two exciting applications for mobile devices. A strong and easy to use two factor authentication solution ESET Secure Authentication and the latest generation of our Google Play top rated ESET Mobile Security for Android which is engineered to protect smartphone and tablet users in their everyday connected lives,” says Ignacio Sbampato, ESET Chief Sales and Marketing Officer.
The latest edition of ESET Secure Authentication launched just days ago is an advanced two-factor (2FA) authentication application which provides a potent combination of ultra-secure access to online applications, while introducing even greater ease of installation and support. The added integration flexibility provided by the Software Development Kit (SDK) and Application Programming Interface (API) extends the protection to even wider range of applications and data. The first version of ESET Secure Authentication was released in 2013 and proved that strong multi-factor protection is a critical component of protecting today’s companies from potential damage brought on by a successful cyber-attack.
In addition, the new version of ESET Mobile Security, includes the option to create customized versions for TELCO operators. The completely rebuilt and redesigned security product for Android has improved scanning, an Anti-Phishing module to protect your data and a sleek user interface.
However the biggest change is the new Anti-Theft web interface enabling user to locate, remotely wipe, trigger siren or even take pictures from front and rear camera of stolen or lost device via my.eset.com. The testing is open for participation, simply by joining the Google+ Community page: ESET Mobile Applications BETA Testing.
The ESET booth is located in HALL 8.1 – BOOTH F20. For more information including #mobileweek initiative, information about ESET products for mobile devices and online media kit please visit our dedicated webpage.




Software AG presenteert het boek ‘The Digital Enterprise : The Moves and Motives of the Digital Leaders’
Het succes van de digitale revolutie bij 22 bedrijven

Software AG kondigt de publicatie aan van het boek « The Digital Enterprise : The Moves and Motives of the Digital Leaders ». Het boek illustreert de visie van Karl-Heinz Streibich, CEO van Software AG, op de impact van de digitale transformatie in zowat alle economische sectoren. De auteur haalt daarbij ruim twintig voorbeelden aan van bedrijven van over de hele wereld. Aan de hand van die cases legt de auteur uit hoe IT heeft geleid tot een nieuwe manier van werken, leven en spelen. Het voorwoord is van Marc Benioff, CEO van salesforce.com. De redacteur van het boek is expert Vinnie Mirchandani.
« Het doel van het boek is aanzetten tot reflectie en transformatie », zegt Karl-Heinz Streibich. « De digitale wereld zorgt voor een ware transformatie in ieder bedrijf. De digitalisering is een strategisch concurrentieel voordeel voor iedere bedrijfssector. De voorbeelden uit het boek hebben me geïnspireerd. Ik hoop dat ze ook u zullen aanzetten uw bedrijf of uw overheidsinstelling te transformeren in een digitaal bedrijf of een digitale overheidsinstelling.»
Alles digitaal
Het boek bestaat uit drie delen. In het eerste deel schetst Karl-Heinz Streibich een beeld van het digitale bedrijf en de digitale samenleving. Hij wijst op de convergentie tussen technologieën als M2M-communicatie (machine-to-machine), mobiele smart devices, het internet of things en big data. Hij toont aan hoe een bedrijf zich dankzij de digitale transformatie kan onderscheiden van de concurrentie.
Het digitale bedrijf vandaag
Het tweede deel van het boek omvat diverse praktische voorbeelden van de evolutie naar een digitale omgeving. Grote bedrijven uit diverse sectoren - Accenture, Allianz Group, Coca-Cola Enterprises, Daimler, Deutsche Telekom, General Electric, Siemens, Statoil, enz. - geven aan hoe ze nieuwe bedrijfsmodellen bouwen aan de hand van sociale media, mobiele en analytische toepassingen, cloud computing, tools voor 3D-visualisatie, crowd sourcing en gesofisticeerde beveiligingstechnologie.
Wat volgt ?
In het derde deel van het boek neemt de auteur ons mee in de toekomst. Hij toont ons de verdere evolutie van de huidige situatie. De innovatieve technologie van de volgende generatie tekent zich al af aan de horizon en ziet er erg veelbelovend uit.
‘The Digital Enterprise’ is te verkrijgen op :
Amazon.com - http://amzn.to/1eLTlxK    &  Amazon.de - http://amzn.to/LGd76H

Alle inkomsten zullen geschonken worden aan de Software AG Foundation in Duitsland: http://www.software-ag-stiftung.com/en/home.html


18.2.14



Software AG Belux renforce son équipe avec Caspar de Jager, nouveau regional sales manager

Software AG (FRA: SOW), leader mondial en Business Process Excellence, annonce que Caspar de Jager vient renforcer l’équipe de Software AG Belux en tant que regional sales manager.

Caspar de Jager (44 ans), qui est entré en fonction début janvier, possède 20 ans d’expérience acquise dans diverses fonctions de vente et de management dans plusieurs entreprises du secteur TIC.

En 1995, après des études d’économie à l’université de Groningen (Pays-Bas), il commence à travailler dans le marketing TIC. Plus tard, il rejoint Alcatel-Lucent, d’abord comme business development manager, ensuite comme patron de l’équipe «solutions sales Benelux» pour devenir directeur de grand compte. En 2010, il entre chez Freemind, un intégrateur spécialisé en monitoring et contrôle ainsi qu’en business process management. Entretemps, Caspar de Jager a obtenu une certification “Certified BPM Expert” de la Vlerick Business School.

“Je suis très heureux de travailler chez Software AG Belux. Depuis que j’ai fait connaissance avec l’entreprise, je suis toujours plus impressionné par sa stratégie, son portefeuille et son organisation professionnelle. Et ce dans le domaine qui me passionne, «la transformation de l’entreprise soutenue par la technologie». Ma tâche, tout comme celle de mes collègues, consistera à aider nos clients existants et nouveaux à être encore plus performants grâce à l’utilisation de notre technologie,” explique Caspar de Jager.



Internationale verantwoordelijkheden van Belg Philippe La Fornara – Senior Vicepresident Software AG - worden aanzienlijk uitgebreid
De Belg Philippe La Fornara (49), die sinds oktober 2012 bij Software AG de functie van Senior Vicepresident voor de regio Zuid-Europa (Frankrijk, Italië, Spanje, Portugal en de, BeNeLux) bekleedde, ziet zijn verantwoordelijkheden uitbreiden met Oost-Europa, Zwitserland, Oostenrijk, Latijns-Amerika en Israël. Hij werd benoemd tot Chief Operating Officer Region Europe South/Latam.
Deze nieuwe structuur heeft al resultaten opgeleverd in Q4 2013 en de vooruitzichten voor 2014 zijn erg positief. Philippe La Fornara zetelt ook in de uitgebreide Executive Board. Zo zal Software AG wereldwijd synergiën kunnen creëren en zullen ook zowel de teams als de regio’s nauwer kunnen samenwerken. Deze nieuwe regionale structuur weerspiegelt de continuïteit van het leiderschap en erkent zowel de sterke punten als de expertise van de verkoopteams van het bedrijf.
La Fornara, die aan de Luikse universiteit een diploma ingenieur aeronautica behaalde, kan bogen over 25 jaar internationale ervaring in ICT management met als focus ‘enterprise business transformation’. Voor hij in 2012 bij Software AG in dienst kwam, was hij vicepresident verkoop en algemeen directeur bij Unisys EMEA voor technologie, consulting en integratie-oplossingen (TCIS), waar hij een sleutelrol speelde bij de ontwikkeling van een nieuw globale positionering van het bedrijf als systeemintegrator.  
“Met de uitbreiding van de regio zullen we een nog sterker team kunnen vormen, samengesteld uit specialisten die dezelfde beste praktijken delen,” zegt La Fornara. “We hebben ook zwaar geïnvesteerd in de competenties, methodologie en oplossingen zodat onze klanten een maximum aan voordelen kunnen halen uit de nieuwe technologieën en trends zoals mobiliteit, big data en cloud. Nu zijn we in staat onze klanten een ‘innoverend systeem’ aan te bieden dankzij onze Digital Agility Layer en bijpassende oplossingen bovenop hun bestaande systemen als mainframe, ERP, CRM en andere bedrijfstoepassingen. Zo kunnen ze zich sneller en tegen lagere kosten aanpassen aan constante veranderingen om hun marktaandeel uit te breiden en hun klantentevredenheid te verhogen.” 
Over Software AG
Software AG (Frankfort TecDAX: SOW) helpt bedrijven bij het sneller realiseren van hun zakelijke doelen. De technologieën van het bedrijf voor Big Data, integratie en bedrijfsprocessen stellen klanten in staat de operationele efficiëntie te vergroten, hun systemen te moderniseren voor betere besluitvorming en de dienstverlening te verbeteren. Software AG bouwt voort op meer dan veertig jaar klantgerichte innovatie en is leider in veertien marktcategorieën. Aan de basis van het leiderschap liggen kernproducten als Adabas-Natural, ARIS, Alfabet, Apama, Terracotta en webMethods . Software AG telt ruim 5.200 medewerkers in zeventig landen. In 2013 bedroeg de omzet €973 miljoen euro (IFRS, niet geauditeerd). Meer informatie is te vinden op www.softwareag.com.


Software AG - Get There Faster